Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Εμψυχωτικές ερωτήσεις - Η επανάσταση της σκέψης !!



Εργαζόμαστε με μια νέα μέθοδο για την διαμόρφωση του εσωτερικού και εξωτερικού μας κόσμου, που το έχουμε ονομάσει Εμψυχωτικές Eρωτήσεις. (Σε αντίθεση με αρνητικές ερωτήσεις σαν «Γιατί είμαι τόσο άτυχος ή Γιατί δεν με αγαπάει κάνεις;»)

Κλασικές Επιβεβαιώσεις


Μέχρι τώρα οι περισσότεροι χρησιμοποιούν μια επιβεβαίωση που περιγράφει μια κατάσταση που δεν νιώθουν και που δεν υπάρχει ακόμα σαν:


Αξίζω αγάπη και σεβασμό όπως είμαι.

Αγαπάω τoν εαυτό μου όπως είμαι.


Είμαι ασφαλής σε κάθε περίπτωση.


Είμαι ασφαλής όπου και να είμαι.


Έχω όλα όσα χρειάζομαι να επιβιώσω, να είμαι καλά και να εκτελέσω τον σκοπό της ζωής μου.


Αγαπάω τους άλλους όπως είναι.


Είμαι ελεύθερος να είμαι ο εαυτός μου.


Η ζωή, μου δίνει κάθε στιγμή αυτά που χρειάζομαι για να είμαι καλά.


Είμαι ευτυχισμένος (η) με την ζωή μου.


Όλοι με αγαπάνε όπως είμαι.


Αξίζω και έχω ένα δυνατό και υγιές σώμα.


Ο Θεός με αγαπάει όπως είμαι.




Τέτοιες επιβεβαιώσεις δίνουν αποτελέσματα σε κάποιο βαθμό και αρκετοί έχουν αλλάξει το πως νιώθουν και επίσης, την εξωτερική τους πραγματικότητα με τέτοιες τεχνικές, ιδιαίτερα όταν συνοδεύονται από:


Γραπτές επιβεβαιώσεις, όπου γράφουμε σε μία δεξιά στήλη ότι νιώθουμε (θετικά ή αρνητικά) όταν πρώτο γράφουμε σε μία αριστερή στήλη μία από τις παραπάνω δηλώσεις (ή κάποια άλλη).

Οραματισμός (τύπου «Μυστικού») της επιθυμητής κατάστασης σαν να υπάρχει ήδη και εμείς νιώθουμε ευγνωμοσύνη και ευτυχία που έχουμε την ιδανική μας πραγματικότητα όπως την οραματιζόμαστε.


Αυτές οι δύο ενέργειες, όταν συνοδεύονται με πράξεις προς το σκοπό, συχνά φέρνουν αποτελέσματα.

Τώρα υπάρχει κάτι ακόμα καλύτερο



Όμως μάλλον η πλειοψηφία των ανθρώπων δεν είναι ικανοποιημένοι με την αποτελεσματικότητα των θετικών τους επιβεβαιώσεων. Οι εμψυχωτικές ερωτήσεις είναι μία λύση για αυτούς.


Στις εμψυχωτικές ερωτήσεις, δεν δηλώνουμε κάτι απευθείας στο υποσυνείδητο, που συνήθως αντιδράει αρνητικά με δυσπιστία προς τις επιβεβαιώσεις μας. Αντίθετα, απασχολούμε το υποσυνείδητο με την εργασία να βρει, γιατί συμβαίνει αυτό που θέλουμε. Μερικά παραδείγματα είναι:

ΓΙΑΤΙ ΝΙΩΘΩ ΤΟΣΟ ΑΣΦΑΛΗΣ;

ΓΙΑΤΙ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;

ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΣΗΜΕΡΑ;

ΓΙΑΤΙ ΝΙΩΘΩ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ/Η;

ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΓΑΠΑΝΕ ΟΛΟΙ; ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΟΣ/Η;

ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΩ ΟΛΟΥΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ;

ΓΙΑΤΙ ΝΙΩΘΩ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ/Η ΝΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ;

ΓΙΑΤΙ Η ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ;

ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ;

ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΗΡΕΜΟΣ/Η;

ΓΙΑΤΙ ΝΙΩΘΩ ΟΜΟΡΦΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ  ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ;

ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΤΥΧΕΡΟΣ/Η ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΠΟΥ ΕΧΩ;

ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ/Η ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΜΟΥ;

ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΤΟΣΗ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ;

ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΕ ΑΓΑΠΑΕΙ ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;

ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ/Η ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ;

ΓΙΑΤΙ ΕΛΚΩ ΤΟΣΗ ΑΦΘΟΝΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟ ΤΡΟΠΟ;

ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΣ/Η ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ;

Δίνουμε εργασία στο νου



Με τις ερωτήσεις αυτές αφαιρούμε την ικανότητα του υποσυνειδήτου να αντιδράει αρνητικά και το επιστρατεύουμε να μας βρει, πως έχει γίνει να έχουμε ακριβώς αυτά που θέλουμε.


Θέτουμε την επιβεβαίωση σαν ερώτηση και ο νους αρχίζει να:

Α. Βλέπει κάποια στοιχεία στην τωρινή μας πραγματικότητα που δικαιολογούν την ερώτηση – ότι όντος υπάρχουν λόγοι να θέσουμε την ερώτηση.

Παραδείγματα από Πιθανές απαντήσεις στην ερώτηση, που υποστηρίζουν ότι στέκει και είναι αλήθεια, η ερώτηση είναι:

1. Ήδη έχω τα ακόλουθα ………….
2. Έχω ήδη καταφέρει ……
3. Αυτά για τα οποία ήδη νιώθω ευγνωμοσύνη είναι….
4. Ήδη είμαι τυχερός (η) σε σχέση με …..
5. Αποδείξεις της αλήθειας αυτής στην σημερινή μου ζωή είναι…

Δείτε μερικές απαντήσεις στις ερωτήσεις αυτές από φίλους μας στο Facebook http://www.facebook.com/groups/352706000565/


Β. Ο νους τότε αναζητάει να βρει τους λόγους, που από δω και πέρα είναι φυσικό και ορθό η επιθυμητή πραγματικότητα μας να είναι (ακόμα περισσότερο) ακριβώς όπως την θέλουμε.   



Παραδείγματα από Πιθανές απαντήσεις σχετικά με τους λόγους που είναι φυσικό και ορθό από δω και πέρα να είναι ακόμα πιο πολύ η πραγματικότητα μας ακριβώς όπως τη θέλουμε είναι:

Επειδή το αξίζω (σαν έκφραση του θειου).
Επειδή ως θειο ον, έχω την δύναμη να το δημιουργήσω.
Επειδή ζω σε ένα σύμπαν αγάπης και αφθονίας που με αγαπάει και θέλει μόνο το καλό μου.
Επειδή το επιλέγω.  (Πάνω από κάθε τι άλλο και σίγουρα πάνω από το αντίθετο του.)
Επειδή  έχω αποφασίσει να δώσω την ενέργεια μου σε αυτό.
Επειδή έχω την συγκέντρωση, πειθαρχεία και αποφασιστικότητα να το δημιουργήσω.
Επειδή  είναι πιο σημαντικό από τις άλλες μου ανάγκες που ίσως να συγκρούονται με αυτό.
Επειδή  είμαι ένας καλός άνθρωπος και το αξίζω.
Επειδή  είμαι ένα δυνατό και δημιουργικό ον.
Επειδή είναι μέρος της εξέλιξης μου.
Επειδή τόσοι άλλοι το έχουν δημιουργήσει και δεν είναι πιο άξιοι, έξυπνοι ή ικανοί από μένα.
Επειδή αγαπώ τον εαυτό μου και αποφασίζω να είμαι καλά και να περνάω καλά.
Επειδή είναι ο προορισμός μου και συμφωνούν το υποσυνείδητο και ο ανώτερος εαυτός μου.
Επειδή δίνω στον εαυτό μου το απόλυτο δικαίωμα να πετύχει.
Επειδή όλα τα κομμάτια / επίπεδα του εαυτού μου συμφωνούν να το έχω.

Γ. Στην διαδικασία αυτή μπορεί να έρθουμε σε επαφή με αντιστάσεις (υποσυνείδητες) που μπορεί να υπάρχουν μέσα μας προς την προσπάθεια ή προς την επιτυχία του στόχου σαν:
1. Δεν το αξίζω.
2. Δεν μπορώ να το έχω.
3. Θα χάσω την αξία μου, την ασφάλεια μου ή την ελευθέρια  μου στην προσπάθεια μου ή αν το έχω.
4. Θέλω άλλα πράγματα επίσης – σαν την ελευθέρια να κάνω ότι θέλω.
5. Δεν μου αρέσουν οι αλλαγές.
6. Θα χάσω την προσοχή των άλλων ή την άνεση μου.



Δ. Μετά, είναι χρήσιμο να συνειδητοποιούμε γιατί είναι σημαντικό για μας να είναι αυτή η πραγματικότητα μας. Πώς βελτιώνεται η ζωή μας, το σώμα μας, ο νους μας, η ενέργεια μας, οι σχέσεις μας, η αφθονία μας ή / και ο εαυτός μας;


Ε. Είναι επίσης χρήσιμο να αποφασίσουμε ποιες εσωτερικές και εξωτερικές ενέργειες θα κάνουμε για να εδραιώσουμε αυτήν την πραγματικότητα που δηλώνουμε με την ερώτηση μας.

Σε συνδυασμό με δύο ακόμα μεθόδους που αξιοποιούμε τώρα, για την αλλαγή της στάσης μας προς αυτό που θέλουμε να έλκουμε ή να δημιουργούμε, γίνεται ένα εκπληκτικά αποτελεσματικό σύστημα για την αυτογνωσία και την πραγμάτωση της ιδανικής μας πραγματικότητας.

Για περισσότερες λεπτομέρειες, δείτε την σελίδα: http://www.armonikizoi.com/2012/inspire


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ



Πηγή: armonikizoi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου